Oplevelsen af luksus i Hillerød

0
436
Jan Ehlers ligger midt på gågaden, Slotsgade.

Når man skal købe ure og smykker af høj kvalitet, er det rart at kunne besøge en fysisk butik, hvor de ved, hvad de har med at gøre – fx Jan Ehlers Juvel & Urhus.

Det er muligt, at 2020 har været et godt år for nethandel, men danskerne nyder stadig at handle eksklusive ure og smykker i indbydende rammer. Det oplever man hos familiefirmaet Jan Ehlers Juvel & Urhus, hvor Christian Ehlers Ingholt mærker, at kunderne gerne vil se og røre ved varerne.

“Når kunderne kommer ind i vores butik forventer de at møde et personale med en høj faglig ekspertise og et varieret udvalg af kvalitetsprodukter og populære brands. Folk vil gerne betale for denne serviceydelse, hvis de har oplevelsen af at være i gode hænder”, siger Christian Ehlers.

Mere end 20 års erfaring
Forretningen har ligget på samme adresse i Slotsgade 21 i Hillerød siden 1999, men man skal nu ikke lade sig narre, for der sker løbende renoveringer og fornyelser af sortimentet – så det er aldrig helt den samme butik, man træder ind i.

“Vi vil meget gerne kunne hjælpe et bredt publikum og søger altid efter nye brands, både indenfor smykker og ure. På smykkesiden ser vi i øjeblikket stor interesse for det klassiske og tidsløse design, bl.a. i form af allianceringe og solitaireringe. Og så oplever vi i øvrigt, at kunderne bliver mere bevidste om bæredygtighed og muligheden for at genbruge deres arvestykker, og det kan vi hjælpe med – enten ved at renovere dem eller ved at designe et helt nyt smykke”, siger Cathrin Ehlers.

Mænd søger klassiske ure
På ursiden er det især de unge drenge og mænd, som ønsker at forkæle sig selv med noget lækkert, forklarer Christian Ehlers, og valget falder ofte på et klassisk, schweizisk mærke.

“Vi er førende i Nordsjælland på brands som Longines, Montblanc og Tag Heuer, så man behøver ikke tage til København for at prøve et stort udvalg. Vores kunder bruger meget tid på at vælge det rigtige mærke, og her kan vi hjælpe og vejlede ud fra vores erfaring. Det skal være en god oplevelse for kunden at handle hos os, for ellers kan de jo ligeså godt handle på nettet”, siger Christian Ehlers.

Se mere på

www.janehlers.dk